Aparte dag

Een nieuwe dag.
Ik heb niet zo best geslapen en te vroeg wakker. Niks nieuws want dat is thuis ook. Voel mij gelukkig niet erg moe ofzo.

Omdat de bench veel ruimte in beslag neemt evenals mn koffer, wil ik een andere auto.
Dus de verhuurder gebeld. Daar doen ze moeilijk. Ze hebben geen andere auto voor me omdat alles verhuurd is en ik gereserveerd heb. Ze kunnen ook geen geld terug geven hierdoor… ff contact gehard met Happycar waar ik geboekt had. Ze konden helaas niks doen. Dus verder met deze auto. Weer een les wijzer.

Het weer is iig weer prachtig!
Vanmorgen naar Solaris beach resort geweest in Sibenik. Hier had ik 2 jaar geleden de beste vakantie ooit met een groepsreis. Helaas waren er wat dingen veranderd maar toch leuk om er ff weer geweest te zijn.

Daarna voor Jan Lul heel de dag in de auto gezeten. Ik ging naar Drnis. Had vanmorgen ff moeten kijken waarom hij op mn lijstje stond. Ik was t beu en wilde zwemmen. Ben naar een soort meer gereden bij Pakostane. Natuurlijk kom je er niet zo bij.
Toen maar op jacht naar een bed. Gewoon bij een appartement gaan vragen of er plek was. En dat was er! In gebrekkig Duits er wijs uit geworden. Vannacht lekker in een 2 persoons bedje! ❤

Troy moet erg wennen aan de drukte. Dat hebben wij thuis uiteraard niet. Vooral voortuigen die over putdeksels rijden met dat geluid erbij, vind hij niks. En dan een dag in de auto. Op t resort had ik hem ff in t water gezet om af te koelen. In Sibenik nog in een shoppingmall geweest. Ff voer gehaald. Normaal krijgt hij vers vlees maar das nu helaas niet te doen. Dus ff op brok.

Goed eten voor mij is ook een uitdaging. Wil namelijk mij zoveel mogelijk aan mn voedingsschema houden. Dat ging vanmorgen al fout. Ik heb netjes mn ontbijt bij me voor 15 dgn, eiwit shake met havermout. Alleen als ik er te heet water bij doe, gaat t schiften. Niet te eten meer. Dus later bij een bakker gestopt. Weinig gezonds dus chocobroodjes meegenomen… rest vd dag ook niet gegeten wat ik nooit doe. Ik leef om te eten sinds ik een nieuwe way of life heb :p
Tis ook lastig omdat ik niet steeds uit eten wil en kan niet veel meenemen ivm de warmte. Een behoorlijke uitdaging dus. Vanavond ff naar de Lidl geweest voor schapjes. (En dan net onderweg zijn en bedenken dat je t adres helemaal niet hebt van t appartement…gelukkig toch weer terug gevonden :P )
Vanavond stond er een culinair hoogstandje van rijst, gehakt, tomatenpuree met ijsbergsla erdoor, op t menu XD
Met knoflookpoeder, zout en kerriepoeder smaakte t prima!
Ik heb ook nog eieren meegenomen. Die nog ff koken en hopelijk blijven ze tot vrijdag goed…
Al met al een aparte dag. Morgen hopelijk beter. Wil een relax dagje voor mij en Troy bij t water ergens.

Moppie, miss ya! XXX ❤

1. Sabrina:
    Mis jou ook moppie! ❤❤
  2. Rineke:
    30 augustus 2017
    Zo, dat was dus nu al puzzelen geblazen.
    En waarom stond dat drnis op t program?
    Lekker slapen straks en morgen weer n fijne dag
  3. Angela:
    31 augustus 2017
    Misschien een tip en ik weet niet of dat daar makkelijk te vinden is. Maar in Amerika hadden wij een piepschuim koelbox gehaald waar we dagelijks wat ijs in een zakje in gooiden. Werkte perfect om alles goed koel te houden.